Pages

5.03.2013

Eile hüppasin Off-Roadiga. Katastroof.. sessuhtes, et mina pole hüpanud korralikult mingi 2aastat. Hobune hüppas viimati eelmine aasta(ok eelmine nädal tegin paar pisikest traavis).. no mis seal tahta. Ma ei saanud aru, millal hobune tõukab, kas läheb nüüd alla või ei.. no suht hull. Ja off ka paras pussakas.. õh igatahes paha paha ja ma ei saa siiamaani aru kuidas üks hobune võib nii uimane olla. Hüpekast ma parem ei räägi rohkem.

Täna muidu käisin Little Johni ja Off-Roadiga maastikul ja Carmeloga sõitsin platsil.  Passuga oleks tahtnud ka midagi teha, tõin ta juba koplist ära aga siis tuli ei viitsi peale.. :P

5 comments:

ツNöpsu♥ said...

Sa pole ainuke, kellel on uimane hobune. Nagu päriselt ka! Meil üks täkuke, kes peab minema juunis rakendikatsetele, no tule taevas appi, mis uimerdis trennis :-P
See on tegelikult puhas ülbus, mida nad meie vastu korraldavad trennis, usu mind! Pane ennast maksma, küll ta liikuma saad! Ise pead ainult tulev ja karm olema :-D

Birgit said...

maolen, usu mind. Krdi Off noh :D

ツNöpsu♥ said...

Pead olema VEEL karmim! :-D Ja leidma midagi, mis teda peale trenni motiveeriks, midagi mille nimel trennis pingutada :-P Meil töötab nänniämber väga hästi - enne trenni panen paraja portsu head-paremat valmis ja kui tagasi oleme, siis saab kohe maiustama :P

VAS said...

Mul on ka üks Opaalist, täiesti haige hobune hüpata. Ainult magaks

Birgit said...

mul oli alguses ka suht sama jaa, aga me hakkame juba vaikselt eluvaimu sisse saama :P